Sabtu, Januari 19, 2013

#Throwback

Assalamualaikum,

Berkurun, berhabuk, ber-itu ber-ini dan sebagainya.Pembukaan entri yang sangat tidak sedap dibaca. Kehabisan idea untuk menaip di belog sendiri.Oh bak title di atas, thegow-bach. Lantas sepantas kilat, marilah kita melihat episod-episod kehidupan si haney dimasa lampau di hujung tahun 2012.


# Mei
Diberi kesempatan menjadi operation trainee menguruskan jemaah-jemaah umrah SedcoTravel & Tour Sdn Bhd. Dari mengatur penginapan, perjalanan, tiket, taklimat serta barang-barang untuk keberangkatan diorang aku sediakan. Banyak belajar pasal pengurusan yang sememangnya tidak terurus.heh


 # Berjinak jinak merpati dalam mengumpul naskah Lejen Press serta koleksi buku buku alternatif yang lain. Serta mulai rajin membaca buku kembali. Alhamdulillah. :)

# Ogos
Pertunangan antara my brader with her girlfriend.Kota Belud yo!

 #November
Pertambahan nombor untuk usia yang entah keberapa. Selamat panjang umur buat ku, dan dimurahkan rejeki hendaknya. Sentiasa menten kiut-cool-rawk. *uweekkk muntah darah.


 #Konsert Hitz Invasi
Ngedate sama pacarnya dengan melayan konser OnebuckShot, PopShuvit. Semoga berpanjangan jodohnya. :)


# Pendakian Gunung Kinabalu buat kali ke 3. Walaupun tidak sampai puncak akibat cuaca yang teruk. Namun setiap pendakian meninggalkan kenangan yang bermakna buat semua pendaki. cewah merepek sakan aku ne.
# Disember
Antara satu lagi penambahan aktiviti sosial yang mampu menjana pemikiran kita melalui pembacaan buku. Biarlah dari jalanan, disitulah pengalaman yang mampu mengubah atitud serta menjalin silaturahim dengan pembaca-pemilik-penulis dan masyarakat sekitar Sandakan.

 #Januari 2013
Masih wujud. Nerd dan mempunyai sang unicorn.Sekian.




1 ulasan:

Unknown berkata...

uik betunang sudah c pijul?
hehe...

eh SALAM... tumpang lalu tuan tanah