Jumaat, Julai 23, 2010

Your love is my drug

Lagu dari Ke$ya ndak silap movie dari Up in the air aku dengar.sangat meransangkan halwa telinga.
Jadi dijadikan cerita aku rasa tiada siapa yang menang dalam konflik belog yang aku baca recently. Puas?
maybe sama dorang kali puas la berlawan entri siapa ndak puas hati dengan siapa.apa yang mampu aku katakan all the best both of you.

Bulan Ramadhan bakal menjelma so proses mencari resepi kueh raya rancak dijalankan. I cari resepi simple2 jer. tak larat mau buat yang heavy2 punya biscuit macam almond london ke, biskut suji ke.susah dowh.maunya hangit dibuatnya dalam oven nanti.

raya ne i nak buat kuih raya cornflakes yang simple lagi mudah dibuat.biskut nestum, kueh makmur,batang buruk adalah menu kueh raya yang wajib dibuat oleh i.korang suggest la biskut raya apa lagi yang simple dan tak banyak bajet keluar.

isk aku ne bulan puasa belum pun tiba suda cerita pasal kueh raya.ok lah ada kelas ne jam 2.30 so kena gerak awal.daa~

Tiada ulasan: