Khamis, Julai 22, 2010

Eh eh eh

Assalamualaikum,

Hah minggu ne paling buat aku bikin panas.banyak kelas cancel dan semuanya kami pigi.go to jamban all the lecturers! seriously aku marah sangat ne.nasib ada library yang sejuk dan line internet yang cool. kurang sikit kemarahan aku ne. recently kan, aku sangat mengikuti perkembangan dua belog yang tidak sengaja aku ikuti, becoz yang satu ne memang aku ikuti sebab 'member lama' dan yang satu ne salah satu 'their siblings belog'. konflik melanda atau satu kebetulan isi entri mereka macam sesi sambut menyambut perli memperli. tapi persoalannya disini, adakah ia perlu kah?mungkin perlu dan mungkin tidak.it depends to the owner of the blog.

aku rasa kejadian ne berlaku sebab atas dasar,cakap ndak serupa bikin.kau kutuk orang gini, tapi kau sendiri juga buat. thats why lah kau kena timbak balik.lama juga la aku mengikuti perkembangan konflik antara dua belog ini.tapi apa yang pasti duanya ndak mau mengalah. keduanya sangat aku adore,tapi kalau kes begini ndak dapat selesai alamatnya limpas hari raya pun ndak bermaafan.haha silly me.MAAF? maybe teda dalam kamus dorang kot.hohoho

kebelakangan ne,aku suka sangat mencarut.balik2 babi lah, F words la, mulut ne nauzubillah kejadiannya.sebab semuanya bikin panas.sabar jak la kehidupan ne.

wajibla gambar mencapub myspace.

Tiada ulasan: