Jumaat, Julai 02, 2010

Back to college

                                           

Assalamualaikum,
Seminggu lagi cuti akan berakhir. kembali ke sekolah mengejar impian segulung ijazah.nothing much yang telah berlaku dalam cuti 2 bulan ini. selfish among friends menjadi lumrah. kata kata kosong dilemparkan amat mudah, bukan? tapi tidak mengapalah adat duniya. aku akan kembali sibuk seperti biasa menjalani rutin pelajar dan menikmati semua itu. stok movie kiranya cukup untuk aku menampung kebuhsanan dikala awal semester ini. 
seperti sebelum ini resolution untuk semester baru mahu perkara yang baik-baik berlaku. aku harap akan sentiasa berterusan azam aku yang lapuk ini. i need new environment. yes, i need to see outsiders. terperap macam jeruk sampai masam sangat not oh-kay nu-uh.
2 ,5 hari ne, aku melayan album baru Eminem. yah baru kembali dengan stuff baru, lama betul menyepi sang marshal ne.karya karya beliau amat fresh dengan featuring artis artis berkebolehan dan lagu yang direpeat berulang kali - Love the way you lie feat Rihanna. best lagu ne, very deep and meaningful. album seterusnya yang berkumandang di playlist album dari the noisettes. sorry lah memang agak ketinggalan aku ne. lagu yang agak groove, soul dan britpopnya amat i like.
bha ok lah banyak suda cerita. nanti kalau ada masa, aku hapdate juga belog ne.Insyallah.

Tiada ulasan: