Jumaat, Jun 05, 2009

Telur masin sama kubis jeepon

Apa bha ne punya title.terus urang pun keliuran mau makan.
lagi2 tu telur masin.gilak aku kepingin suda ne.
Oh ya,berkaitan dengan kubis ne x bagus utk perempuan,wanita ataupun org bilang gegirl.*eew
anu bha dia, mendatangkan ketidakbaikan untuk badan.Ia mengeluarkan protein dr badan melalui keputihan.yang keluar dari vagina tu bha.x kirala kubis tu ditumis ka coleslow ka makan gitu ja ka.TIDAK BAGUS OKEH! say no-no-no to cabbage a.k.a KUBIS.

bha aku sekarang ne lagian cuti bha.ada mau dekat 1 bulan lebih la juga.
seperti biasa aktiviti mengemas rumah,masak ikan,sayur,sotong,udang,nasi,air.semua aku masak.
ko mau kuih lagi.na aku masak kek cawan lagi.apa lagi kau mau?
pastu aku jarang2 bha turun bandar.
lagi2 aku ne penakut sedunia mau drive.jadi lagi la malas aku mau naik bas.
sebab jauh bha.bulih hitam aku ne nnt.argh cuti ne bikin muka naik pimple.dem it!

owh hari ni buat 2 entri.pasal kugiran tu aku saja2 jak.mencari maklumat kunun.terus ada orang cakap "kaw maw bwat fanzine ka ne?" eee teteda la bha.puh-leez*
aku masi tidak mampu mau buat semua tu.
kenapa aku buat semua ne?atas keboringan melanda lah selain tiada keja selain on9, menyapu rumah,meyiram bunga,cuci kain.sumday kamu paham juga tu kenapa.cewah.

Aku baru tau yang kawan aku ne mulut longkang.anu bha mulut yang celupar tu.bukan itu seja,mulut yang cabul la juga.teteda bha kawan bgini kan.nasip la dia x buat bgitu sm aku.atau dia berlaku hipokrit terhadapku atau ada sebaliknya?lihat dan tungguuuu.

Pasal politik,nah tiba2 crita pasal politik.anu bha ayahku becerita pasal C Monahara* macam bapak shinchan kan nama dia Nohara.Alah yang kawin sm Keturunan sultan Kelantan tu bha. balik2 juga ne cerita.tp kinda interesting juga ne.later digging up sum info from him.hmm...

Semalam aku mencari kepastian pasal ini barang Gerakan Borneo atau GNB.bikin panas!pasal apa?malas la aku mau cerita sini.adakah pengasas dia pun durang x kasitau nama.apa punya gerakan la ne.tapi xpa kita stop and stare.eh salah,lihat dan tunggu juga macamana.

kadang2 aku x suka bha sama orang yang anu ne terlampau xpose kecouplean.yah mimang aku jeles.haha.budu!mesti durang cakap 'suka ati la,dia jelez bha tu sebenarnya'.aih who-u-think-u-are nanti suda kau cerita2 kaw berkepit sana sini tup2 break.kau rasa orang x menyampah ka baca.ceh aku bulih pulak post entri sedih2 kan.mimang aku ja yang bulih.orang lain x bulih.hahah giler yoouuu.kena saman kita nanti.

Kugiran Hujan ada 6 percalonan di APM09 yang dilansungkan di Jakarta nanti.Syabas kepada mereka.owh ada single terbaru.lagu2 baru pun ada.sile la menjenguk di sini.

Mungkin aku kelambatan dan ketinggalan zaman.sebab aku baru terbaca entri c ben.Megan Fox adalah lelaki.adui!sudalah mantap body dia.cair bha kalo orang x cukup iman.nahh ambik kau lelaki yung.tapi sudah lama la dia buat pembedahan transeksual.dari umur dia sweet 16 ka x silap.juz google it.ada tu cerita dia.

okeh la.aku mau masak.babai!

2 ulasan:

Pert Alpah berkata...

uina perempuan sungai terakhirni yung duduk d rumah, memasak menyapu hehe bgs ni tau di pinang

H a n e y berkata...

biasa laitu keja2 dimasa cuti ne.