Isnin, Mei 18, 2009

Kesempatan atau kesempitan

Salam semua.
lama sungguh x berkata-kata.
kamurang baik2 saja bukan?
cuti ne macham x tau mau bikin apa.
jap jap.check plan list dulu.
owh mau kurus kan badan dengan tidak makan malam.
jogging?nanti,aku sesuaikan diri dulu dengan alam sekeliling.
main game?suda tentu walaupun game yang childish2 punya. Virtual Families.
hang out?yah ahli lembaga shitface suda roger2.tunggu member baru mau lepak sama2.
review?alamak ini belum sempat aku mau kasi siap.letak tepi dulu.teda mood.
editing?nnt aku belajar sama orang kuat ps.
shooting?iyaiyalah.
tadi aku dengar lagu setelah - the ACAB.gila sedeh perghhh.



Lirik Lagu The A.C.A.B. - Setelah

Aku menjerit, memanggil berjuta kali

Aku merintih, mencari kau tak aku temui
Hingga ku tertanya, entah di mana salah & silapnya?
Apakah engkau hanya bersandiwara, membiar ku sengsara?

Engkau & aku nyata dah tak dapat menahannya
Engkau & aku bila kan bahagia?

Setelah, setelah
Sekian lama berdua
Mengapa seakan tak bermakna?
Setelah, setelah
Sekian lama berdua
Mengapa seakan tak bermakna bercinta?

gila deep kan.huhu.

yah tadi aku pun ada yming sm saturang ne.

dia punya meluahkan perasaan bhw dia suka saturang sang gadis ne.dia pikir aku rapat.

x rapat punya la enchek abang oi.aku kenal pun dia gitu ja.

terus dia ckp kalo dia sayang suda sm tu girl buli mati ne,kin hairan.

rupanya takut btepuk sebelah tangan ne.hahaha mmg la gitu kan kalo tu girl pemes.

ops ada hint suda.alamak nnt kena antam la aku sm ne urang.

bha yala hingga ketemu lagi.nah macam shinchan suda.

"ah kueh,kuehnya dimana yah.

ah ketemu,roti keju...roti keju..

la la la laaaa....."


daaaa~

ee knapa suda line d atas ne.sot2 suda.kin panas.tiba2 spacing 1.5.

4 ulasan:

Misako berkata...

bah..try pulak buat cupcakes..

H a n e y S i z u k a berkata...

knapa ndak roti kejuuu..hoho

Tanpa Nama berkata...

iya. sedih mmg. wuwu!

ala. kalo tkt2, kompom la x dpt. kasitau kwn ko tu. kalo dia cuba, at least ada pluang 50/50 kan. smada tu girl trima/x. tp kalo x tnya? nahh. mna c girl tu tau. haha. mnyibuk la bha kan aku ne.

H a n e y S i z u k a berkata...

yabah.suda aku ckp sm tu urang.kalo tidak mencuba sudah tentu tidak dpt.hoho ana apa maw buat ne cuti.huhu =_='