Rabu, Februari 04, 2009

Sedap hati.

Yah kamu saja yang ada hati dan perasaan.
aku tiada kali kan?
aku lah yang buruk,bida,annoying,apa lagi yg ada dlm list -ve.

mimang bha mimangggggg!
(tiap kali mesti perkataan ini keluar,kali ini ditegaskan!)

macam kan lampu berpuaka kami sekarang ne aku maw kasi hancur2.
kasi kena d hati biar dia luka,pastu di kasi perahan limau,biar pedih.neh padan muka.

sebab mana ada perasaan kan aku.
mengkali begitu bha tu kan di maw.

ah hormon kali ne yang membuat aku menulis entri sebegini.kitaran bulan yang tidak menentu.

aku rindu c wawa.walaupun x rapat aku x taw kenapa aku rindu ini orang.huhu~



------



harus kenapa kita respek kepada pacik2 bas ums, sbb dorang masih rela hati menerima kita utk dihantar. walaupun student ums ne kdg2 mcm kurang ajaran.
kalo tidak,masakan kita dpt pegi kelas.eyah nggak?

berterima kasih-lah kepada pacik2 tersebut.TERIMA KASEH PACIK.



Tiada ulasan: