Selasa, Februari 03, 2009

kamu kamu kamu kamu

sedang memutarkan lagu2 various artists-indie rock
teruja dengan lagu my little haunting

Pendahuluan

face it!
manusia tidak sempurna.
kalau dia sempurna.
dia tiada life.
jd kehidupan setiap insan mesti ada yang buruknya.
yah yang buruknya datang dari diri kita.

Isi Kandungan
mcm aku,hari ne mls maw pg kelas.
jd yang malasnya aku.bukan kamu.
ada aku kacau kamu ka?teda kan.

akhir2 ne kata horoskop,bintang aku ada masalah.
banyak sangat2.
aku bukan perchaya,tp sekadar mengingatkan.

tingu real life pun mimang gitu.
stab menstab mimang ada.
ah mimang la bha tu.teenagers.
empathy dan sympathy mmg ada utk mereka.
what can i say.
i say like dis,lain pulak translationnya.
decod tidak menerima dengan betulnya.

yah mungkin..mungkin.
(atau buat2 mungkin)

Penutup
terimakasih Yuna also Zee avi (kokokaina) menyerikan hidup ini.
lagu anda sangat menginspirasikan aku.

hulalalal hulalala~

Tiada ulasan: