Selasa, Januari 06, 2009

penat.

hye belog.
hari ini aku penat sangat.

awal pagi aku bangun sebab badan sakit sengal-sengal.

bahu ne macam bengkak ja.

mungkin s
alah tido.malam pun aku asik terjaga jugak.
balik2 baca ayat Kursi.

harap nnt tido nyenyak la hendaknya.


tadi kan belog,
aku pegi urus pasal rizal aku.

alah yang pasal pengecualian kredit yang agak dem tu.

jadi konon2 jam10 kami berjumpa.
alih2 gitu aku sendirian seja di dkp2 tu tunggu dorang.

tp before tu aku kasi kluar duit,bikin bayar yuran.

skema btl aku ne kas
itaw sm ko kan wahai belog ku.

suda tu kami (aku,jumat n erny) panjat la tangga naik pg canselori.

sampai2 saja kan kapus2 ne.kapisan jua.panat eh.

terus pg opis akademik.

nah ramai orang ne.bebaris la aku kunun.

nasib ada c along,kunun2 buli la tlg2.
jd dia tlg jg la.ntah apa tu,sbb aku pg byr yuran sm erny.

aku pun kurang pasti,dia ckp rabu ne kunun ada result dia.


perut aku ne berkeroncong2 suda,td pagi minum nescafe ja.
jd kami mkn la d lebri.suda tu kami pg mega lab,pg register d smp.

kali ne kami register lain2 suda seksyen x suda sama ne.

pastu kunun ppib lg manual.betukar lg titas sem ne x ambik jd tukar apk.


petang.

kami pegi satu b.

lama suda x menginj
ak sm ambik kehadiran di sana.
nah kosong la kehadiran ku ne wahai belog.

hohoho.

kami jumpa yaeffee.manager d pizza.

dia spend kami makan.
alhamdulillah.kenyang juga perut ini.
before dat, pegi vincci.aku beli sandle.

kaw x juga kesiwa ka wahai
belog.kesian kaw x dibawa ne.
nnt ada masa aku bawa kaw jln2 sana satu b k.

dan juga aku sopin
g sana factory outlet store.

wahai belog,marah dulu sm aku ne.
boros seja x engat dunia.ari ne abis suda rm100++.
2 kali pegi toilet.byr 60sen.buang duit seja.

nnt abis duit baru maw nangis2 menyesal np beli2 semua.


ai ari ne penat dong.
byk suda aku maw pikir utk esok hari.

tadi kan aku stalk ex aku punya fs.

terus kan ada ak
u nmpk dia komen gurl satu ne

"
alo aku lah pria yg pandai fhm bahasa n x kuat cemburu....aku nothing...hahah"

ai punyala menyesal ne.
terus aku terengat kenangan terindah.dia ckp dia kuat cemburu,bla bla bla.

berubah bana anak ani.

bodoh.abaikan seja la bha dia kan.


belog, andai kaw dpt berkata2.tlg la nasehatkan daku ini.
aku boros, suka stalk,kuat makan, x pandai la maw tahan2 napsu.
td pun aku suda reserve brg2 utk aku beli secara on9.
tula big lust betul.hoho.


oklah belog,aku maw tido.penat suda aku tingu SMP terchenta ne.
tomoro continue my life.





senantiasa luv u belog,
haney.



Tiada ulasan: