Jumaat, Januari 02, 2009

entri baru.

Selamat tahun baru 2009 kepada semua makhluk di muka bumi ini.
tidak ketinggalan kepada kuman,bakteria,oksigen,jerawat dan juga hingus.
hepy besday to my friend, Jyan yg harijadi todie 2nd January.
udah tua dong jgn mengaku anak kecil lagi.nnt esok aku beri kamu hadiah.
well, apa yang berlaku time countdown new year?
b i a s a s a j a

emangnya kalian gimanayah?acaranya hebat2 belaka kali.
seawal jam 8 malam kami cuma mkn kfc wit pizzahut salad sebab, yah lapar.
bkn maw
selebret pown new year ne.
awal lagi kami sambut time maal hijrah aritu.

time countdown tu,aku tengah tracking code parsel yg does not exits katanya,duh~

dan juga smsing member2 wishing new year yada yada.

cuma tengok tv2,ada noh tp sudah telimpas aku x nmpk
dorg perform.
then naik atas, on9 skejap dan tidur.

okeh dijadikan cerita.paginya 1/Jan/09.

aku lapar lagi sebab tau2 lah kalo suda makan mlm,mesti lapar keesokannya.
jadi aku pun mencari la leftover kfc.cari punya cari,tanya mem.

"meh, ada nampak kfc ka?ayah kasi abis ka semalam?"

"ndakda di dapur?d esbok?semalam kaw kan yg angkat plastik kfc sm dlmnya ada roti paun"

ohya sebelum aku cari kfc aku sudah buang sampah.

"xda pun,nah terbuang la tu.astaga"

"cuba kamu tinguk d tong sampah,sepa jg buang?ada laitu yang terbuang"kata ayah dengan tegas.

lalu aku keluar,tengok balik dlm tong sampah,eeuwww..ada itu giuk dan aku ternampak plastik kfc tersebut.

"nah,terbuang suda kfc ada 2 ketul lg tu kan.sepa jg buang.aku xda buang arrrrrr"mengdefendkan diri.

mem aku terus meluru ke tong sampah tersebut,terus mengambil plastik tersebut utk me
ncheck
adakah ayam tersebut masih dalam keadaan ok.
aduhai aku sungguh kasihan dek mamy gwe melakukan sedemikian.
lantas,aku suruh mem aku buang sbb there lotsa germ yg merebak.

nanti kena penyakit susah lagi.huhu~

my dad terus menerus mempitnah gwe yang membuang ayam kfc tersebut.
dengan hati yangmembara,aku mengaku sejala.asal durang puas hati.huh~


terus aku pun turun bandar.
well aku tensi bha,bgs aku jln2 la
.tenang2 hati.
then aku jumpa ada

satu action sampler.yeah wishlist aku suda termakbul.
tp ini versi non-ori punya.
(okeh baru lepas aku guna terus rosak,omg wth dem!)


action sampler yg x smpi 24jam aku guna suda rusak.huhu~

Aku round carik shawl,penat dong,nggak ada yg berkenan.
then aku beli ayam kfc balik utkganti yg sdh terbuang tu.huhu.


itulah kejadian di hari tahun baru.
awal2 lagi jd noti gerl.apalah punya azam aku ne.haish.



kampung,dmax dan betik

okeh tadi, aku pegi kampung.bgtau atuk n nenek aku yg kami maw balik pg kk.
sambung persekolahan lagi.aduhai here we come kuliah!
ayah ada beli ikan tapah dan udang harimaw.so kami singgah ruma sis d bukit garam.

sementara yang lelaki2 pegi solat Jumaat,kami masak2 la.
gila sedap menjilat jari seh.
kenyang gilak.fresh2 smua seafood.
lagi2 ada sambal belasan dan kacang botol.atukuiii.

rezeki hari ini

sampai2 ja d rumah, ada itu posto laju2 datang.
yeay~ sampe suda barangan yg dibeli thru on9.
ternyata mickey mouse tee itu terlalu besar dong.
benci woo..
aku punya angle ring lg blm sampe,huhu bisuk maw balik kk sudaaaaaa.
Mr.posto,laju2 la antar itu parcel sm gwe yah!

ok packing2 barang dulu.
tudloo~


Tiada ulasan: