Ahad, Disember 07, 2008

Kembali asal.

aku semakin tenang lately.
agaknya sudah cukup untuk memisahkan perasaan sedih itu.
tengok komen kawan2, argh betapa bodoh tidak mendengar nasihat mereka.
dan satu entri yang membuatkan aku berfikir dalam2.klik sini.
antara entri beliau yang sgt membuka minda hati perasaan jiwa raga ku.

5: kalau kamu ada jodoh, macam mana terpisah pun bejumpa jugak tu balik.
kalau x jumpa, jumpa la orang lain!


10:kalau dia sayang ko, dia mesti cari ko balik. ada dia cari?

18: things just didn't work out, let it go.

benar kata orang, shopping boleh buat kita gembira dan addict.
dats fact r reli betul.
i enjoyed shopping.addicted.
thru online seh.
skrg ne tengah tunggu parsel2 di muka pintu.
wishlist pun belum dikecapi lagi.(bila la ada lomo camera ne.huhu)
dan belanja my family 2 large pizza tadi.hoho.
yeay.blessed.

i'm on diet rite now.
suda berapa hari tidak makan nasi.(bubur kira nasi jg ka?)
duuhhh.
makan roti.tapi bukan kah roti mengandungi karbohidrat yang juga agak tinggi.
maybe aku kena makan protein kot.
owh makan mee juga sedap.jangan makan nasi.nasi not allowed.
yah aku juga sekarang ada sedikit bersenam.senaman gegaran lemak.hahahahaha.

atuk aku sakit.got tibi.and his lung suda kronik.
tadi aku baru saja melawat beliau.ramai cuzen mazen aku dtg jenguk.
also uncle muncle and aunty manty.
aku hanya dapat doakan atuk aku selamat.amin.
dan aku doakan semua dijauhi azab kecil itu.
semoga kita semua sehat walafiat.
amin.







2 ulasan:

.amiey. berkata...

gud!
:)
be strong oke
that's my girl :)

semoga ur atuk sembuh k

H a n e y S i z u k a berkata...

yah aku semakin kuat~
wonder woman!
haha~