Khamis, Mei 08, 2008

K A M I



kita dilahirkan saya , aku
tapi kita menghabiskan masa mencari kawan,teman, gang,

mencari kawan-kawan yang boleh kita berhubung,

mencari sahabat-sah
abat sejiwa,
mencari kami,

menjadi
KAMI.


rabu,
datang lagi,

lepak bersama,

seharian gembira,

kau aku kita

semua
!

hangout sm member. rabu tiket murah engatkan mao tgk
wyg ironman.tp stay lepak kat wave studio. hoh tempat perjumpaan suda jadinya. adit saun2. bha pasni jgn lepak sn la.kin panas plak ko boi!.hoho suhaili bengong ceta2. owh yeah ada egie n her bf si irfan datang stay sn.
then bunch of kids dtg jamm. jambu seh~ tp suara sengau. owh noo..

ntah smpi jam brp ktaorg stay situ. then blah gi gracepoint.minum je.tmpt tu under sutera harbour. mhl gylak include tax dea. hoho snap2 kat sn lawak sunggoh.


btw, sunset dia lawa seh.


depa ne adek-bradek..caye tak?

lepas dari grace point ktaorg g jumpa pip n nandi kat cp. owh depa br je lepas mkn.ktaorg lak yang lapar.so gerak mkn kat pasar. hahaha seme lapa gylak so order pown sama cuz cepat sket masak. nasik goreng campor. alai je mkn nasik goreng ayam. owh ada vox 80's strawberi klasik. dea mkn solo2 seh.makan tyme.itadakimaasssss....




bonzer razzmatazz...ada sepa brani kaco?hahaha

perot dah kenyang its tym to stay2. ada terjumpa ap vox cosmic. cite sal depa ada show kat Bed dis 12 may. wondering if i can go to watch they perform.hmm..


pip,nandi n slybet yang cam down syndrome attack..hoho

jumpa nandi, pi p n slybet kat cc. depa main perang. CS! tp tenet lak down.hoho nak claim blk duet cuz baru je 20 menit depa main. tp xdapat cuz byk karenah boss dea. so ktaorg stay2 jap pastu aroun jam 11pm kitaorang blah.

sabtu. owh ada digi fest kat padang merdeka dis sabtu n ahad. byk btl event bulan ne.mebi sempena harvest fest kot. mebi gak la.tumpang slybet punya keta. aku,nandi,pip n wan ikut sama. owh depa cite sal nak gi mancing dis antar wan bpop dlu gi ruma dea. nandi ikot blk rumah pip.dlm journey tu ktaorg borak sal pka. nandi n slyebt kem salam. aku xde ke nak kem salam?hampeh.pastu anta me balik kira2 jam 11.30 pm camtu.huhu...

orite tu cite sal semalam. n pepagi td baru ku sadari hp digi aku hilang. naik cuak gak la. bab hp sony tu dd yg bagik. matila kalo ilang. dah cek selongkar semua. x jumpe. MATIla!
then bgtao wan hp aku ilang n mnta num slybet. syukur alhamdulillah hp aku ada jatoh kat keta dea. nasip wehhhh. tp jgn dea g tgk bende2 dlm hp aku dahla.byk censored sehhh~ matilaaaa...


Tiada ulasan: