Isnin, Mei 05, 2008

Jiwa KACAO!!

tetiba lak jiwa kacao ku muncul.baru meledak lak rasa hati ne mo berkata-kata. aish tahap kejelesan ku makin menjadi2. punyala punya. owh mebi ini salahku jg. aku yg membawa ia sendiri ke alam nyata. jadi biarkan ia berterbangan bak rama-rama yang bebas dari kepompongnya. yah memang berpunca dariku jua. aku yg memulakan ia. tapi ia memakan hatiku sendiri.

isu meniru,copycat dari dulu aku sudah meluat. walaupun ada yang menggelarku sedemikian rupa. aku tetap akan menghapuskannya. fer your information aku terjadi dan terciptanya sebegini. bukan copycat siapa2. mebi ada orang yg menyangka ak sama seperti org itu,atao org ini. ianya satu kebetulan. aku memang begini dari dulu lagi. i am what i am. arghhh bencinya utk menjelaskan ini semua. aku adalah aku dari dulu. aku bukannya fake. tidakk tidakk...

semalam aku ym dgn member yang mencetusnya entry ku kali ini. dia ada kenal saturang budak ne owh luarannya nmpk kewl rupa-rupanya dia tu setan. raja segala clubbing n all dat. n mengaku suda lama d arena ug ini. tp rupanya meleset. fake girl! matila jugak mao mengaku sgala. sekali kedapatan ngan otai lama mao pigi tutup malu pg fight sana. budunyaa.astagaaa...

aish.aku malas la punya malasss sm orang orang yang tuuuttt. copycat aku wat pa?get a life.ish mlsnya.jgn bha ada sizuka or hani yg kedua. aku malash sunggoh. kdg2 bikin jeles pun ada. sbb aku mula d abaikan. owh noo apa aku mengarut ne. arghh lantak la. malas suda aku.daripada aku pendam2. aku mula suka dgn sifatku yg baru iaitu forward senantiasa. lagu2 yg aku dgr melambangkan aku. abisla pasni org tu mao carik apa lagu aku suka. matila matila owh tidakk...

gimmeabreak!

Tiada ulasan: