Ahad, Ogos 15, 2010

Menabung

Assalamualaikum,
macam mana puasa kamu semua?masih stabil lagi ka?
Alhamdulillah puasa aku still stabil lagi.tapi makan bagai nak rak ja.haish.macam mana mau kurus?
disamping itu, bulan ne aku tidaklah membazir sangat,tapi kenapa aku rasa macam kekurangan duit.
aku tengok tiada juga aku beli-beli.buka puasa pun ala kadar, yang semua semua aku makan tu ada kalanya orang bersedekah.jadi pergi manakah duit duit aku semua.
kadang kadang aku berimaginasi yang aku ne guna public phone.kalau ada satu aku punya kiranya boleh menabung guna public phone tu.yelah suda aku mendial,masukkan coin macam menabung lah.tapi boleh dapat telefon.eh susah betul mau explain sini. hari tu kami pegi 1B guna kerusi urut,then masukkan note rm1 untuk urutan 3 menit.kalau ada satu di rumah,dapat urutan dan juga boleh menabung guna kerusi tu.can u guys get it?haish susah betul.
hectic yang teramat untuk semester kali ini.kelas sampai hari sabtu.baru baru ne ada trip ke Masjid Bandaraya dan berbuka di Restoran Ibu which is Indonesian Cuisine. best dan sangat havoc sekali.patut menganjurkan aktiviti begini sekali lagi.

Tiada ulasan: