Selasa, Jun 23, 2009

Kalau duit banyak apa yang perlu dilakukan? Part 2

I hate my face. Pimple sana sinun. sakit hati taw. Hormon tidak menentu? yah agak lambat period kali ne. mebi menyebabkan pertumbuhan jerawat yang tidak seimbang.meluak2 keluar. sakit hati taw. the solution is, cuci muka, jaga makan. okeh done! still ada juga. benci la!

hate it!

Keadaan persekitaran yang menyebabkan hati ini bergelojak meronta-ronta ingin dibebaskan. yah pegi ke bandar sendirian. melunaskan nafsu yang memberontak ini. Membayar segala barangan yang dipesan melalui internet. Tup! blackout. machine atm yang dimasukkan duit terus tergendala. dem! apa yang perlu dibuat? Tanyalah pada sang cik yang kelam kabut mengurus pembukaan akaun budak2 bakal masuk uni."isi borang,ambil nombor dan tunggu lah nnt kalau sampai nombor tu" Alamak. aku tengah rush ne, buat hal pulak.

Macam mana bunyi guntur ar? GGGrrrmmmmbuuummm. gitu ka?

Nah maw hujan,nasib eQ dan iQ betindak pantas.segala masalah tadi dapat aku selesaikan dengan begitu mudah.tahniah alter!

Lepas tu cek frame spek yang bersesuaian.duh.
semuanya pesen ala2 vintage dan nerd.maw carik frame 4 segi and black is a must!

Jalan sana sini cuci mata beli cardigan warna blue.pegi guardian n watson.escape kehadiran di gentingmas. dan cuaca kali ne nasib mendung2 tapi angin dia agak panas woo.~_~'

Kesuburan yang terbantut,membeli EPO dan serum for acne.harap2 mujarab.

hari ini banyak duit suda habis diterbangkan. mengalir ibarat air paip yang sengaja dibuka.sambil sengih2 kambing. ingatkan ada barang baik melanda,rupanya hujan di petang hari. perasan!

Sepatutnya result keluar hari ini. sangat hampa. aku begitu yakin kerna telah melihat notis yang menyatakan tanggal 23 adalah hari keramat untuk result keluar. x pa lah bisuk2 keluar juga tu. harap2 semuanya berjalan dengan lancar. doakan aku yah! lulus cemerlang dan meneruskan pengajian.amin!

fakta : seramai 159 entri di belog termasuk yang ini. dan belum berkesempatan menyambut hari jadi utk belog kesayangan ku ini. kira2 suda 3 tahun umurnya kalau x silap la.

apalah kaitan dengan tajuk sm entri kali ni,owh sebenarnya membuat pembedahan plastik atau mengdistinguish semua acne2 d muka ini menggunakan teknologi canggih manggih laser sana sini. yeah!

dan juga tidak lupa membayar semua hutang piutang anda,tidak kiralah PTPTN ka kawan2 ka,adik beradik dan juga ibu bapa dan keluarga.

bagusnya jika mempunyai duit yang banyak.

sekian.

2 ulasan:

Nama aku At apabila belum siap ditaip berkata...

Duit banyak tida dapat membeli "GUMBIRA".

H a n e y S i z u k a berkata...

tapi aku rasa,kalau d bagi duit banyak,gembira jg kan?