Rabu, April 22, 2009

Pakatan Kroni

Intro : Kadang-kadang kita akan teringat peristiwa ketika kanak-kanak,sekolah rendah,menengah,dan juga kolej. pernah juga teringat insiden cincin jatuh di longkang,pastu ada orang tolong ambilkan sampai kasut dia basah oleh air longkang tu.
tidakkah anda terharu?cewah.
Dihadiahkan cokelat dan juga baju tee O@G yang merupakan transeter dulu dulu untuk tee indie sekarang beserta pakej simkad celcom 019.
Lepas tu teringat kembali membawa balik teddybear yang dibeli di Parkson first hadiah utk besday,then bawa balik hostel naik bas mini pegi poli dan semua orang tengok dan teruje sbb u ada teddybear paling besar.hahaha gile gembire taw!
teringat ketika berchating di shoutbox atau dikenali sebagai kapet kejung oleh lebai usin, dan juga peristiwa peristiwa yang sedih pedih,hepi gembira,and so fourth.

Punya hebat perasaan itu kan.haish!cerita lama best taw ingat balik~

















Okeh aritu kami pegi Tanjung Aru c Jyan yang drive.wah mcm x perchaya dia raun KK suda ne bawak kancil.Erm sampai sn kami mkn dulu then baru jalan2 d pantai.cewah.aktiviti biasa la melompat2.terus ada ne ramai nikonians ambil sunset punya gambar.perrghh.hebat!

Semua gambar diatas menggunakan pelbagai mode dari Canon Eos 1000D. dan juga sentuhan editan dari software terkemuka.waaahhhh.alahai amatur sangat la aku ne kasian.gambar pun cam apa ja.hoho

p/s : egie,teda muka kaw terselit dlm pic aku.alahai teda jodoh antara kita.cewah~

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku ska yg #2 sma yg 2nd last. :))

H a n e y S i z u k a berkata...

yaiy.thanks!