Selasa, November 11, 2008

Hari Senin itu..







lepas jak paper bi yg sangat bangang, perjalanan seterusnya adalah ke kk.
aku bersama Jyan mengorak langkah lunch dkt restoran bajet. Nasi Ayam CP.
sesudah itu,menemani rakan lain Hasrul dan Jumat mkn bersama.
destinasi seterusnya pergi Butik Pose dimana terletaknya tee Street Signal yg dijual.
owh sunggoh gembiranya kerna suda dpt membeli.lalu tanpa arah tujuan.kami pergi main d growball.men itu basketball.haha kali ini teda sesi berkbox diadakan. oleh kerna game2 d growball x mencabar.kami pg gamesquare d tgkt3.owh ternyata acara bergu tembak menembak alien sedang berlansung antara c Shirley dan Jumat.durang ne teman sehati menembak alien.haha.
aku mencari game yg best.haha acara tembak menembak gambar.lalu men itu paraparasakura dance punya game.aish sgt susah kerna aku bukan seorang penari yg sangat berkaliber, yg hanya mampu menduduki tmpt ke10 utk acara bebas dan tmpt ke5 utk parasakuradance.best jg game ne.nampak orang men itu lompat2,itu dance jg apa suda nama itu barang yah.tenyata aku juga seorg yg failure dlm game itu.haha.sesudah penat bermain game, kami main bowling lg.haha aku mmg kaki bangku utk bowling.sah2 masuk longkang aja nnt.lagi memalukan hari itu aku terlepas bola bowling ke belakang.hahah watdafak.malu siot.tp abaikan saja.cps bowling aritu aku yang punya.lantak la.c Jyan melarikan diri ketika kami bermain buang2 bola.dia pegi berKbox.owh aku terjumpa kenalan myspaceku d cps itu. c saywellcrew.dia jg ada d sn dr party kelas katanya.owh penat sungguh bermain boling ini.bha d lajukan cerita,kami makan d pasar.owh sungguh heaven.tapi ada hujan renyai2 la jg.Ezat kawan kami belanja makan ikan bakar.nyum nyum thanks to ezat alot!kami kesungguhan makan dengan sambal yang sgt menggiurkan.aku hanya dapat belanja seekor sotong bakar yg berharga rm10.sungguh mahal dong.kalo suda beli d pasar dpt 1 kg sotong.hohoho.xpala.celebrate burfday girl konon.aku dan shirley la tu.hehe bha lepas tu kami round pasar malam d kg air.kin takut ne.haha then aku kasi bnk in duit baju beli dress d axteqs.lumayan seh.banyak suda membebel ne.karang aku hapdate lg.kamis ne kami abes xm suda.fuh ntah la apa yg blaku final ne.kin takut aku maw tingu result.hhuhuhu







1 ulasan:

Jo0 Matt a.k.a جومت ساڤين berkata...

yeah...mantap!! lps tu kmi pun balik waiting for d last paper ari khamis, pastu ari yg dinanti2kan pun muncul, kmi akn merdeka slps tu, paper bhsa pun tamat dan merdeka, bingung jg smpai mau begadu psl soalan yg simbol H tu...haha, trusla kmi p 1b lg, men game smpai abis duit...haha, sambung2....