Khamis, Oktober 02, 2008

Demmit raya~


its raya everyone.
1st day raya aku pigi beraya di rumah pacik aku.
yeah a bit lambat jg ne jam3 gitu baru jln.itupun satu ruma jak.owh sblm tu ramai jg org beraya.
busy buzz jgk la.sana sinun maw d hidang.cuci piring lg.
tp very odd la.x siuk ne aku rasa.aku maw jln2 bha.boring d ruma jak.nada kerjaan.asik serve org apa barang?
sekarang raya kedua.agak2 3 buah rumah aku jln.dpt 1 duit raya.tp aku puas makan ne.macam2 aku makan.hohoho.tp x siuk bha.bisuk suda bz n aku maw jln puas2.ari ahad suda pulang.aish benci aku ne x d kasi jln sm2 member2.geram bha aku.aku yang 22 tahun ne still kena grounded d rumah.argh bodo sekali.sekarang ne aku d ruma men internet.sakit hati ne x dpt beraya sm member.kin geram arghh..xpa blk kk aku revenge blk hohoho.bha sini aku ada snap2 tem raya.enjoy ur raya day~

Tiada ulasan: