Selasa, Ogos 26, 2008

Cerita hari ini..

Assalamualaikum..
hoho maw ceta ini hari..
td aku awal bangun jam 7..trus aku on9..hoho
x bha trus aku wat keja lar..
Sick
apa ndak maw antar td pagi..
blank suda maw wat apa.so aku pun on9 lar..
gitu gini pukul 10 lebeh gitu br ak p mandi.
tp klas jam 11.nah campen kan aku.
suda gitu gini kelas bahasa dan komunikasi ada lawak sket.
ceta sal bahasa taboo n bahasa slanga.

yg lucunya bahasa taboobg org2 cina ne.dr segi perlakuan jangan x kasi abis makan nasi.if not setiap butir nasi itu melambangkan muka gf/bf anda akan berpimples.hohoGrin
yg buat aku buhsan sbb next week kena present bahasa slanga lagi.menci!VeryAngry
pastu tutorial marketing ada group present n evaluate la kan. macam maw begaduh sja ne.tp lucu2 jgk la. nasib aku x boring..hohoho.
pastu kami p makan d Le Chetaeu makan lunch set 8 hengget sahaja.hoho

appertizer - popiah ayam
soup - sup carrot+labu+santan
main course- fish n chips
dessert - pudding

then pas makan. trus balik.hohoho.setting my nue bckground.
haha itu sahaja buat menit ini.dadaaaa~


StickingOutTongue

Tiada ulasan: