Khamis, Ogos 21, 2008

Awesome,yeah!

Everyone..
im taken.titik!(bak kata sinetron indon..hahaha)
no more available n single.
n yes im taken.
nggak perchaya?
eyah gwe juga nggak perchaya sih.
saspen kan.


to all my buddy,bebeh sekalian.

my cuti its a great day ever!

  1. got my nue chenta!
  2. got my nue nephew (muhammad adam rayyan)
  3. shopping2
  4. my aunt getting married.
isnt it great?
mesti kalian terpinga2 kan.

konpius ngapain c hani gituan.

adakah bener dia ini dalam kondisi yg stabil?

hohohoho~


bha mari gwe kongsi sedikit gmbr c baby adam.






3 ulasan:

Miko Yamaguchi berkata...

ko bila lagi?

hehehhehe....

si kicik chomot berkata...

omg ?da ada huby ye?
bile mao ada anak plak?
hikhikhik

H a n e y berkata...

huish..aku lama lagi bha..
stadi kasi abes dlu..hoho