Rabu, Mei 21, 2008

TERIMA KASEH...

Entry kali ne...
membuatkan aku sedih..

diabaikan salah satu pkara buat smua org akan terfikir..

mengapa..apa..bagaimana..dimana silapnya sehingga ianya terjadi..


aku..

seorang penjeles setia..

seorang yang kadangkala emosinya bertukar arah..

seorang yang diam seribu erti..

seorang yang weird..

seorang yang susah difahami..

seorang yang di benci ramai..

seorang yang mudah diabaikan..

seorang yang mudah sakit hati..


pelikkan..

ramai kawan datang dan pergi..

akhirnya aku jua yg pergi tinggalkan mereka..

sbb akhirnya aku tao..

aku sememangya mudah utk diabaikan..

aku tiada rupa,personaliti yg charming, being myself oso difficult to me..


ohh..

sememangnya manusia ini mudah lupa..

lupa akan memori di masa dulu..

memberi dan menerima adalah perkara biasa..

bg aku tidak..

ianya priceless..


merepeknya..
apabila aku mula bersuara..

dan ianya pasti akan menyakitkan hati orang

mula meneriak mindaku dan menganggapku
'cakap belakang'

jangan marahkan entry kali ini..

kerna ianya mungkin utk terakhir kali..

kerna ianya datang dari hati..


aku ingin terbang..

pergi dari kekusutan ini..

kembali ceria..

kembali aku..

menempuhi diri ini..

aku rindu akan memori di masa lalu..
tiada halangan..dan dugaan yang menimpan diri ini...

ikhlas ku katakan terima kasih..

Tiada ulasan: