Ahad, Mei 04, 2008

KAMI SUPERSTAR?

Ceta sal hari sabtu. aku mao jumpa aza.cuz ada bisnes baik punya sm dia.owh dia men skating d kompleks asia city ne. so aku pun men tenet d cc.before aku jumpa pka n aza.owh jumpa aza trus ne d sana. kami tgk dia main skating. takut kedapatan jatuh ne.hahaha. so pka oredi meet aza. jadi kunun aku mo try usha men. skali tungu tu macik cashier. punya tambirang becakap sm kami.matila juga. pastu teda arah tuju. tao2 la kalo c sizuka bejalan tanpa sebarang plan. mmg gitu la.blur2 mo jln pg mana. skali kunun raon2 la tu kompleks cam besa. owh bagus pg kbox. n bfore dat,pigi wave studio.

d wave ada durg adit, alai, suhaili n ofkos la c razi empunya studio. kepala ku memberontak inginkan keamanan. nasip dapat rilek stay2 d aircon plak tu.hoho.kimets tul ne kepala. berdenyut2 kencang dia.fakk. anu stori mori sma durang alai n li. aku sapot2 ja. hoho. sal adala rahsia kerajaan. stay kunun tunggu aza abis men skating. bla bla bla.byk la ceta. owh tem tu ada org men jamm. durg bw lagu hujan ne.quite ok lah.aku ada jg pigi tgk durg jamm d celah2 kaca.hohoho.owh adit kesitao dia besday bisuk wich means today. x pecaya aku. c li siap suru baling telur ne tem besday dia. aku ya ya ja la. curiga aku ne..

stay2. pastu aza mesej.amik dia kunun d skating sbb x tao d mn tu wave. bha aku naik la atas pegi ambik dia. hohoho.owh aza teruja sebab dpt kenal org baru.hehe.=P

kami stay agak lama. then c adit ada rahsia kerajaan lagi mok bincang sm aku. larrr apa la kes ne budak.mana2 ko la dit.tp ya juga aku masuk campur.aishh..xpa la pren punya pasal.
pastu kunun durang mao jamm. aku n pka pegi usha kbox. ada lagu estrange - itu kamu. tp berpatah balik pegi studio. diskusi ngan aza dia mok ikut ka ndak. sekali bincang durang bawa jamm. bha durang ja yang patak2.hohoho..aku ampit2 ja nnt jamm.

nah aku mulakan sesi mengvideokan jamm tersebut. ternyata sora alai sunggoh sedap. sora laki kan mmg la. yg kami 3 org ne sora gurl. hohoho auuww~~
byk lagu dorg bawa.kami tukang karut ja. lagu hujan n naif la ofkos. yg penting aku dpt beradu sora bawak lagu wanita sm aza. yeahh! c pka nahh di situla pukulannya. bw lagu bila aku suda tiada. berabisan. owh kami pown turut bgoyang dgn lagu2 yg dibawa. apa la dalam ati durg tu ar. msti cakap yg kami ne gylak2. hoho antam la..

owh c irfan pun ada. pas dia bg baju sm pka. pka pun caw. punyala awal c pka caw. kami pown roun lagu hujan.ludah amerika, empayarmu, ahmoi chantek, aku skandal dan so on..aku pun sampai lupa2 lirik. aishh.. televisi pun aada. last song lagu pebretku - tak mampu mendua. owh owh aku sunggoh teruja nyanyi lagu tu..

then abis ja jamm. penat sore throat trus. nasip ada mineral water tajaan sizuka sdn bhd. owh d luar studio ada org mok jamm.tp cam maw x maw ja.kami pun blank2 tgk. erm ada lola. tp aku malu2 kucing mao say hi sm dia.so aku duduk ja la d dalam.hohoho bertuah punya budak!

suda stay2 gitu perut pun berkeroncong dgn lajunya. c adit bawa pg makan d pasar. c aza mao x mao jg. gitu gini jadi jg pigi...

before cam aku abis batt..sempat snap durg..


ini c adit snap punya bergegar tgn dia..adehh

sesampainya kami d pasar. alai ja x mkn ne. owh tem kami mkn tu ada saturang sami. dia p mintak sedekah table by table. c aza kasi kluar suda 1 bucks. tungu bha c adit pg suru2 c aza. tem membyr pun kecoh..mok snap2 tp cam aku xda batt. fakk ne. aish.suda abis makan. kami pun bergerak.lets go~


inilah dia baju popmalaya yg bergaya2

stay jap d cp. owh aku bisnes sm aza. beli baju popmalaya bha yang promlee tu.hohoho. aza tot aku blk sdk suda dis day. haha lawak la ko aza. aku belum tao bla blk ne. tiket bus pun belum beli. aish bukan mao tipu kamurang bha. suppose aku d sandakan suda ne. tp ada byk hal yg perlu ku bereskan di kk ne. yalah i noe la kamurang mo halau dr kk ne kan.pstu ada event kamu2 ja pg.bikin jeles aku nnt.hohoho~

bha ak sempat raon2 cp skjp.pastu abg ku ambil.punya la laju drive.rupanya mlm tu ada m.u main. nahh menang plak tu.4-1. glory glory man u! pastu selang seli tgk af sama aim. owh yes aku sunggoh enjoy jamm sm durg smua...hahah rawk n roll bebeh~

Tiada ulasan: