Jumaat, Mei 09, 2008

Bebelan Sizuka Chan


KEJAP SAHAJA - hujan

singgah sebentar buat kau tersenyum
agar hati ku gumbira bak bau yang harum


hadir ku sementara

ingat mari bersama

kita umat manusia saja


bila matahari menjelma kita semua keluar

sorakkan rasa gembira tapi lagu ku kejap sahaja...
.




hasil editan encek wan dlm 2 versi 60-an dan versi cromok...

tengs to my frend wan bpop yang tlg mengeditkan gambo ku yg x brapa lawa ne. haish dis few months my days di isi dgn hangout with member2 yg di kenal melalui ms. terimas uncle tom!
hah daku dpt rasakan masa2 itu sunggoh berharga. eventho lepak stay2 smpi brapa jam d wave. matila.haha till then see u guys nxt tym....

AKU GERAM!

Hp aku yang sikit hilang menunjukan kesan negatif. ia mulai sakit. keadaan tmpt casnya sudah tidak dapat diselamatkan lagi. nyawanya hanya dihujung2. aku mulai berdoa agar ianya pergi dengan aman. sedeh menyelubungi. perasaan geram bercampur baur. aku tidak menjaganya dengan baik. aku geram dengan diriku sendiri. huhu..

aku geram! very annoying dgn perbuatan cubaan utk mengcopycat aku. matila xda keja lain ka. aku malash sunggoh. aku bukan artis utk di tiru. bukan idola utk di contohi. aku insan biasa. orang kebanyakan juga. sudah2 la utk menjadi AKU. sunggoh menjengkelkan...



3 ulasan:

Aida Zahrol berkata...

wawawawa....sapekah insan malang nak tiru2 copycat tuh... malang sungguh lew...

sizuka-chan...suka ah pic edit tuh...bila tah nak suro kamu edit kan...ngeh ngeh ngeh!

.amiey. berkata...

sizukaaaaaaaa
sape brani tiru kamu ni...
meh nk tlg pegi maki .. keheheheh

H a n e y S i z u k a berkata...

enuf is enuf.
aku bnci sape copy my life.
pegi mati mereka.
huh~