Ahad, September 23, 2007

Nada apa2 jua ne..

Lama suda. malash mok update ne blog. apa ndak bkn slalu dpt on9. jadi kalo ada crita best pun ketinggalan zmn plak mok d crita kn. smua org tnya(ceh cmla rmi org tau psl blog ku nie)..hehe..semlm gi bersihkn ruamh sewa sisku d seraya...okla jua rumanya tue...bersihkan sket2 habuk la..penah weh..sab tym sungkai tu aku mnum vanila shake..dats y lar penat n ngantuk..haha..

okeh ceta psl td..g jln pg Likas Square..my sis spen baju burberry punya brand..haha..warna cuklat bajunya..n i reli lyke it! aku pun ada gak beli..baju blue kaler..n its season..tau la ku suka brg2 old skool ne...

balik ja, aku so tired n tido..myb sal td pagi aku bgayut sm c irbean..dats y la penat btul..haha...alasan yg tidak munasabah lansung..bengong..tdo dr jm 1pm until 415pm..ngam la tue..tdo jak keja..gemok makin bertambah..haha..

hari ni aku bsungkai ala2 fast food lar..sab jam 6 maseh lagi masak2 d dapur..
menu sungkai td petang :

[Fast Food Dream Sungkai Da Best Ever]
  • begedil daging
  • taugeh tumis
  • choux filled wit kastard
  • indocafe lazat berkrim
yum2..edap kn..nnt sahur pun aku msk lagi begedil..hehe..bha k la...

Tiada ulasan: